Lisen september

Jag har varit ganska usel på att skriva på bloggen på sistonde men vi har hållit igång som vanligt efter fälttävlan. Förberedelserna inför fälttävlan var mest att hålla igång honom med lite extra intervall träning. Vi har försökt komma ihåg vad filmen vi såg sa och tränat ganska mycket efter det.

Intervall: Var fjärde dag(blev inte riktigt så mycket)

Hoppning: Nån gång i veckan. Eftersom vi inte tränat under sommaren har hoppträningen bestått mest av tävlingar.

Dressyr: Två gånger i veckan. Jag har lite svårt att träna dressyr själv på banan men red en del på gärden och på vägar.

Uteritt: Två gånger i veckan. Hehe, jag rider ut typ jämt så… no problems^^

 

 

 

Såhär i efterhand skulle jag vilja lagt ner mer tid åt dressyren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0