Anna

27 Måndag: Lady vila, Jag sprang min 2 km runda. Hoppade Queen.


28 Tisdag:
Red galoppjobb på fältet. Lät henne rulla på i lite högre tempo som jag ibland korta upp för att känna att hon lyssna. Fick hålla igång i två varv och blev svettig av det!


29 Onsdag:
Lady gick dressyrlektion med Mirre för mig, intressant att se henne jobba från marken. Mycket öppnor och slutor.


30 Torsdag:
Banhoppning för pappsen. Tränade på att rida ordentligt framåt mot hinderna och därmed får lite tidigare avsprång än vad jag är van vid. Jag sprang en 2 km runda.


1 Fredag:
Lady fick vila.


2 Lördag:
Tävling 110cm  i Kumla. Lady var jättetaggad och gjorde lite blandade småhopp i väntan på att få gå in på banan. När hoppningen började så var hon väldigt fokuserad och det stämde fint för oss. Red henne lite stort in i kombinationen som var en oxer och någon av oss rätade upp oss för tidigt inför B-hindret så bakre bommen petades ner med en lätt rivning, Synd då kombinationen var sista hindret i grundomgången. Sedan hem till massagekursen! Vi fick massera i flera timmar på våra hästar och gud vad jobbigt det var! Lady var lite spänd här och där efter dagen så det var extra jobbigt att massera för mig.


3 Söndag:
Lady vila.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0