Alice v. 19

Måndag: Då hoppade jag med Lisen och Sara . Det gick ga´nska bra men han var så himla pigg så han var lite svår styrd och antingen fick jag för lång oc flack galopp annars fick jag för kort och samlad galopp.
Tisdag: Jag var tvungen att hoppa idag igen för Annika var här och red Muscot. Det gick jätte bra för dom så hon ska nog rida honom på pay and jumpen i Viby eftersom Micke är i Belgien då fortfarande.
Onsdag: Då vilade han.
Torsdag: Jag longera lite som omväxling, han tyckte att det var ganska kul faktiskt.
Fredag: Idag ska jag rida ut en sväng eftersom vägarna är så mjuka av allt regn.
Och i helgen var jag och gymmade också. Ska börja göra det mer regelbundet nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0