Lisen

Hej, nu har även jag hittat hit :D

lördag 7/3
Jag och Mamma red en tur runt skogatorp. det gick bra men vägen var på sina ställen isig så det blev ganska mycket skritt. Scottis kändes peppad, alltid roligt!
söndag
 Mamma och jag red på banvallen mot dormen. Underlaget var bra så vi galopperade på. Men vi blev mycket blöta av snön från träd och grenar. VAR ÄR VÅREN?!
måndag
Idag åkte vi till västanbytorp och hopp-tränade för Sia. Första trekombinationen ryckte jag Shottis i munnen så jag  fick göra en knut på tyglarna och sätta händerna bakom huvudet nästa gång.
Sista rundan slog han i en bom och hindren efter kom han igång å hoppa ordenkligt! KUL!
tisdag
Schottis är lite förkyld så han får en vilodag idag. Linda kommer och tränar hos anna imorgon...
Längtar efter sommar(madison o lisen)Längtar efter sommaren! (lisen o madison)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0