Anna

Nu har ni inte hört så mycket ifrån mig på ett tag. Vi har ridit lite på halvfart och Lady har haft en veckas helvila. Under perioden som varit har vi deltagit på en terrängträning i Latorp. Det gick riktigt bra tycker jag. Hon var fjollig för alla gravar men hoppade dom i allafall. Hon gick fint i vattnet och såg faktiskt ut att gilla plaskandet!

Jag har hunnit med två hopptävlingar. En 110  på öfk:s gräsbana i hällregn. Dubbelnolla och en 4:e plats. Är riktigt nöjd med den rundan kändes så jämn utan så mycket gasande och bromsande. Sen har vi hoppat lagklassen i blåbergen på 105 cm också felfritt.

Har ridit så mycket som möjligt på fältet och jag har inte vågat hoppa något på banan för den har varit för hård. Nu har vi köpt ny sand så nu ska den snart bli ridbar igen!

Nu måste jag sätta igång om det ska bli någon terrängstart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0