Anna

Måndag: Galoppjobb över 20 cm hinder. Tränade att hålla rytmen i lite lätt sits utan att joxa så mycket. gick bra.
Tisdag: Dressyrjobb på grusvägen under pappas vakande öga. Tränade skänkelvikningar i trav, vilket är mycket bra på vägar då man får hjälp med bjudning och rakhet. Hon har tendens till att gå före med baken åt ena hållet så det fick jag kämpa med. Sedan gjorde jag dom i galopp med ett byte vid varje kant, jisses vad laddad hon blev! Blev lite lufthopp så jag fick hitta på något annat en stund då jag red i bomlösa utan stigbyglar!
Onsdag: Hoppade en minioxer med kort anridning från ena hållet och lång från andra. Har egentligen lika svårt för båda. På en lång vill det gärna vingla och en kort blir hon het!
Torsdag: Dressyrjobb, gick super! gorde riktigt fina travökningar och var mjuk och fin!
Fredag: Tränade cavaletti. Sen tränade jag på att byta galopp, hon drar iväg som tusan efter bytet.. svårt att hålla kontrollen.
Lördag: Snabbt dressyrpass i hellregn...
Söndag: Vila

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0