Alice

Hej ! Det var ju ett tag sen jag skrev. Men vi har varit iväg sen sist och nollat både 90 och 100 i Latorp. Och så har jag tränat terräng både för Ulf Johansson i Stora Mellösa och för Mamma i Kvinnersta. Och i kvinnersta så gick det så himla bra. Han hoppade allt klockrent och kunde inte ha gått bättre faktiskt. Synd att vi glömde bort att jag skulle hoppa trapp det hade varit jätt kul. I helgen ska jag iväg på dubbelpass i Stora Mellösa. Då är det fälttävlans inspererad hoppning och sen på eftermiddagen är det terräng.
Mikalea har också presterat bra. Hon ska också med och träna för Ulf i helgen och tävla dressyr på lördagen och kanske pay and jump på torsdag så vi får hålla tummarna :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0