Alice v.17 och början på v.18

Måndag: Red markarbete ute i skogen en sväng, jag var sjuk så det blev inte så hård träning.
Tisdag: Jag red ut med hon som skulle köpa Sture.
Onsdag: Då var det veckans vilo dag :P
Torsdag: Jag galopperade ut en sväng helt utan att tänka form eller nåe.
Fredag: Jag red lite dressyr på banan för omväxling.
Lördag: Då kom Harley ägare (moster) så då hoppade vi lite, mamma tyckte att det gick jätte bra , jag tyckte att det gick inte jätte bra ;)
Söndag: Mikalea ska tävla på söndag så jag red program ridning med henne. Det gick jätte bar tills jag börja rida själva programmet, men han skötte sej jätte fint.
Måndag: Vila
Tisdag: Då skrittade vi jätte långt ich gick i lite backar barbacka.
Onsdag: Idag ska jag rida lite markarbete i hoppsadeln så det blir mer liksom stå upp och inte sitta ner så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0